Головна
Про організацію роботи та впровадження інформаційно-комунікаційної автоматичної системи "Єдина школа"
Про порядок організованого закінчення 2020/2021 навчального року
Завершення навчального року відповідно до структури навчального року:
- 1-8, 10 класи – 27.05.2021 року
- 9 класи – 15.06.2021 року;
- 11 класи – 29.06.2021 року
Про організацію освітнього процесу в БАЛ "Гармонія" на період з 19.04 до 23.04.2021 р.
Увага! На період з 26 по 30 квітня продовжено дистанційне навчання для 5-11 класів
Про організацію освітнього процесу в БАЛ "Гармонія" на період з 6.04.2021 р.
Mісяць Ментального здоров'я
В рамках програми протягом місяця будуть проходити заходи, в яких будуть брати участь різні класи і паралелі, про що буде повідомлено заздалегідь. Перший захід проекту 22 лютого - вебінар-лекція від Альони Кривуляк – – координаторки Національної гарячої лінії для дітей та молоді від ГО Ла Страда-Україна/La Strada-Ukraine. Вона детальніше розповість про роботу гарячої лінії, проблеми, з якими діти та підлітки часто звертаються до консультантів. Допоможе зрозуміти ті труднощі, з якими стикаються батьки. І найголовніше – розкаже, як вчителі можуть допомогти та підтримати учнів, які переживають складні ситуації.
Лекція відбудеться о 19.00 22 лютого, а сам вебінар розпочнеться о 18.00 – у прямому ефірі на сторінці https://www.facebook.com/HealthySchools.UA
Безпечне освітнє середовище та формування поведінки дітей в Інтернеті
Міністерство освіти і науки України надзвичайно стурбоване трагічними подіями, що сталися з підлітками через небезпечні ігри в соціальних мережах.
Цифрове середовище, дійсно, є небезпечнішим, ніж здається. Діти можуть сприймати свою активність у соціальних мережах як гру та не розуміти наслідків своїх дій, що може призводити до катастрофічних випадків.
Створення безпечного освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у дітей у Всесвітній мережі, соціально-емоційна грамотність є важливими завданнями для Міністерства.
Наявність відповідних професійних компетентностей у вчителів включено до професійних стандартів та стандартів підготовки. Обов’язковість формування цифрових компетентностей у дітей включено до стандартів освіти та реалізується в освітньому процесі.
На сайті МОН можна знайти розділ «БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ» для підвищення рівня обізнаності батьків і вчителів. Зокрема, розміщені поради для батьків щодо організації взаємодії «дитина-інтернет-мобільний зв'язок» від Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі.
Чат-бот «КІБЕРПЕС» у Telegram і Viber допоможе дізнатись про те, як діяти дітям, батькам і вчителям у разі кібербулінгу та анонімно отримати допомогу.
Також можна знайти матеріали для проведення уроків та квестів для різних вікових груп щодо безпечної поведінки в інтернеті.
Окрім того, у розділі розміщені рекомендовані Міністерством посібники для використання батьками та педагогами щодо навчання дітей безпечному користуванню інтернетом.
Хочемо повідомити, що діють телефони «гарячих ліній», за якими діти можуть отримати психологічну підтримку в разі, якщо вони потрапили в ризиковані для здоров’я ситуації, в тому числі випадки, пов’язані із соціальними мережами. І Міністерство постійно звертає увагу у своїх зверненнях до департаментів освіти і науки ОДА, щоб насамперед діти знали, куди вони можуть анонімно звернутися за допомогою.
Національна дитяча гаряча лінія:
0-800-500-225 (безкоштовно зі стаціонарних)
116111 (безкоштовно з мобільних)
Безкоштовна цілодобова гаряча лінія для жертв домашнього насильства – 15-47
Безкоштовна Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства – 116-123
На платформі цифрової освіти ДІЯ також можна знайти освітній Серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті» про те, як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу, суїцидальних інтернет-спілок, сексуального насильства.
На сайті Міністерства цифрової трансформації оприлюднено онлайн-посібник «COVID-19. Поради з безпеки онлайн для батьків та опікунів». У ньому розміщена інформація про найбільш актуальні проблеми віртуального життя дітей, способи розв’язання проблем та захист дітей онлайн під час карантину. Читати більше